środa, 8 lipca 2015

WELCOME

Witam was bardzo serdecznie na moim blogu!

Nazywam się Sara, mam 23 lata i urodziłam się w Polsce, ale od 2013 roku przebywam na terenie Holandii. Wyjazd do kraju tulipanów zrodził się w mojej głowie spontanicznie, ponieważ doszłam do wniosku, że nauka na studiach nie ma żadnej przyszłości. 
Interesuję się muzyką, fotografią i social media. Moją wielką pasją są także kosmetyki. Od wielu lat podążam za trendami w tej dziedzinie, ale zdążyłam już wykreować swój własny gust. Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki. Do moich ulubionych artystów należą m.in: Linkin Park, Thirty Seconds to Mars, One Direction czy Taylor Swift. 
Na tym blogu każdy znajdzie coś dla siebie - od recenzji płyt po relacje z wycieczek, w których miałam okazję uczestniczyć. Nie mogę doczekać się, aby zrealizować każdy pomysł na kolejne posty.
Jeśli są jakiekolwiek pytania, proszę o kontakt na sara.pklim@gmail.com. Obiecuję, że udzielę wyczerpujących odpowiedzi.
Dziękuję za uwagę i do usłyszenia!

14 komentarzy:

  1. nienawidzę upałów, nigdy nie lubiłam, już naprawdę wolę zimę i mrozy!

    OdpowiedzUsuń
  2. o, lubię za Linkin Park! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, niestety :( strasznie duzo by mnie to wyniosło, mieszkam daleko od miejsca koncertu + cena biletu tez nie pociesza. Jestem zła bo to juz 2 okazja kiedy są w Polsce a ja nie mogę jechać :(

      Usuń
    2. przynajmniej miałas okazje zobaczyć ich na zywo :)

      Usuń
  3. Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia i czekam na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) czekam na kolejne posty

    OdpowiedzUsuń
  6. A dobrze czy źle Ci się śniłam?:> Dzięki, powodzenia w prowadzeniu bloga,miejmy nadzieję systematycznie. Tego życzę Tobie i sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj. Za Linkin Park masz u mnie na starcie ogromneeeeego plusa. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj ponownie! Czekam na kolejne posty i zdjęcia z wycieczek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj ponownie w blogosferze! ;)
    czyli planujesz się związać z holandią na dłużej?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowe początki są zawsze fajne! :) Mam nadzieję, że tym razem zostaniesz na dłużej, kochana! :)

    OdpowiedzUsuń